Home Sweet Home: Idea untuk Bay Window

June 08, 2012
Bilik utama rumah kami dilengkapi dengan bay window sepanjang lebih kurang 4 kaki. Saya dan suami pada mulanya bercadang untuk membina sebuah kabinet custom made untuk ruang tersebut.

Namun apabila diberitahu kepada tukang kayu, beliau mencadangkan supaya kami membina kabinet yang juga boleh dijadikan sebagai tempat duduk. Pada mulanya saya agak skeptikal dengan idea yang diberi. Tidak dapat membayangkan sepenuhnya kerana saya sudah bercadang untuk meletakkan frame gambar dan hiasan lain di atas kabinet itu.

Waktu makan tengah hari hari kedua saya bekerja, laju tangan menaip 'bay window seat' pada Google search. Dan antara hasilnya...


Sumber: Google Image

Sumber: Google Image
 
Sumber: Strictly Homemade
 Cantiknya!

Saya suka!

Idea hebat!

Dapatkah saya merealisasikannya nanti? Tunggu...



Cik Atun: Berangan je lebih?

No comments:

Do jot down your opinion! ^^

Feel free to use any information or images you found in this blog but do credit properly! Thank you. Powered by Blogger.