Cuti Bersalin Kuhampir Berakhir!

2:33:00 PM

Oh tidak!!! Tak puas rasanya walaupun dah bercuti hampir 3 bulan. Terasa sedih tiba-tiba. Tak dapat lagi nak peluk cium anak sambil menyusukan dia hari-hari waktu siang. Harapkan hari minggu sajalah lepas ni.. Sedih...

Baby pun macam tahu-tahu saja mak dah nak pergi kerja. Selalunya petang-petang dia tidur lama. Minggu terakhir cuti ni dia tak mau tidur, nak main-main, nak sembang-sembang.

Alahai anak, kalaulah mak tak perlu kerja... Dah lama mak berhenti untuk jadi suri rumah sepenuh masa.


Tengah seronok sembang, mak ambik gambar pulak.



Cik Atun: Tiba-tiba jeles pada yang boleh suka-suka berhenti kerja nak jaga anak sepenuh masa.

You Might Also Like

2 opinions shared

  1. hehehe mmg best kalau dpt dok umah je. tp laST YEAr masa bulan puasa, saye MC sebulan. mak eihhhh minggu pertama seronok, masuk minggu kedua, bosannn. maybe psl bulan puasa n xde baby lagi kot. hehehe

    ReplyDelete
  2. Cuti sebulan? Best nya! Sebenarnya saya ada terasa nak ambil cuti sebulan jugak, sambung cuti bersalin tapi bila dikenang-kenangkan, karang tak reti buat kerja langsung. Tadi pun blur je. Huhu.

    ReplyDelete

Do jot down your opinion! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

moments to remember

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Angel and Memorial tickers

Like me on Facebook

Followers