Entri Bengang: Melucah

July 24, 2012
Apa beza mencarut dan melucah?

Kedua-duanya hampir sama tapi rasanya telinga saya ini lebih tahan carutan daripada yang kemudiannya.

Contoh:
Dia: Mengandung lagi ke?

Saya: Eh, taklah. Perut belum surut lagilah -_-;;

Dia: Baguslah tu... Jangan asyik terima je pancut, haha!

What the...?

Nasib baik kau duduk di meja seberang. Kalau duduk di tepi aku, agaknya kau rasa penampar sulung aku ini.

Penambah bengang, di tepi mamat tu, ada minah tak malu terkekeh-kekeh ketawa. Ingin saja saya tanya,

Apa yang lawaknya?


Tolonglah sedar, kalau kamu tak tahu hormati diri sendiri dan orang lain, tak ada siapa akan hormat akan kamu selamanya.



Cik Atun: There goes my pahala puasa. T_T

No comments:

Do jot down your opinion! ^^

Feel free to use any information or images you found in this blog but do credit properly! Thank you. Powered by Blogger.