Sedih + Tension disebabkan Clinique

Arini macam biasa bila sedikit mengantuk dan bosan di ofis, saya pun dengan senang hati melawat facebook. Dan ternampak plak satu link berkenaan Clinique dkt the advert column. Sebab saya memang pakai Clinique so berminat la nak tengok ape mende. Then saya terus klik dan hantar all the details they asked with high hope that I can redeem something at the end of the day!

I'll post a screenshot, menarik kan?


So dengan begitu bersemangat skali I do whatever I can to get the points so that I can redeem some products. Yelah, Clinique kan a bit pricey, so I thought blehla nak save some fulus. Then a friend came. She was like 'eh, mende ni bleh redeem kat mana?'

At first I was like, 'mesti bleh redeem kat memana...' So I was like, 'xpe, let's kumpul points first'. Pas malas dah nak kumpul, finally I browsed to see the T&C and then..!!!!! Barulah tau kena redeem kat Pavillion KL! Dan tak boleh mintak orang lain tolong redeem kan.

Penyedut hampagas betul. Diorang ingat semua orang Malaysia ni duduk kat KL ke? Weh, kalau semata - mata nak redeem the products I have to travel all the way to KL, baik I beli je product tu kat Ipoh. Xdela nak penat badan nak drive.

Apalah Clinique! Buatla kaunter redeem at each states! AT LEAST one in each state pun jadilah.

Ini tidak. Cuba bayangkan kalau orang Sarawak masuk contest ni and die menang. Nak kena redeem kat KL jugak ke? Buat abis duit bayor tiket flight je. Kalau nak suruh redeem kat KL jugak-jugak, jangan tulis Malaysia only. Tulis for those who resides in KL only. Kan senang. Takdela bagi harapan then musnahkan camtu je. Sakit jiwa betul.




Cik Atun: Baru je ingat boleh save duit. Aihhh....

No comments:

Do jot down your opinion! ^^

Feel free to use any information or images you found in this blog but do credit properly! Thank you. Powered by Blogger.