lain orang lain ragam.

July 15, 2010
Memang betullah ayat ni. 100% betul.

Tapi malas nak serabut. Nak membebel pun tak guna kan. Sabar jelah... kalo pikir sangat pun nanti buat sakit kepala je.

Memang. Saya tidak super friendly. Saya memang tak reti nak cakap banyak dengan orang yang baru kenal, even sudah dua ke tiga bulan berkenalan. Dah saya memang macam tu, nak buat cemana.

Ada orang kata, saya bila online je baru nak ngeneng-ngeneng, nak jadi friendly. But it's online beb, online! It's not a direct communication whatsoever, so... you know what I mean. Bukanla nak kata saya hipokrit, but to be perfectly honest isn't it easier to talk to someone you don't really know online via email, blog, or using any kinds of messenger [skype, YM, MSN etc]? Kemudian dah rasa selesa skit nnt barula communicate cemana pun ok. Tak ke?

Tapi biarla... biarla apa pun tanggapan orang. Tak kira la di alam maya or tidak. Cuma hairan dan kadangkala sakit hati je.



Cik Atun: Cik Atun tak kisah...

No comments:

Do jot down your opinion! ^^

Feel free to use any information or images you found in this blog but do credit properly! Thank you. Powered by Blogger.