Wajah baru!

September 01, 2010
Sempena Ramadhan al-Mubarak ni [ade kena mengena ke? XD], saya sudah tukar the layout! Suka, suka. I used to love travelling, so this layout is a homage to that once hobby of mine~ [Cheers! ^^]

dan... masih ingat pada post ini?

maka pada hari Sabtu yang lalu, saya telah berangkat ke Central Square SP untuk berjalan-jalan. Hehe. Takde pun hajat nak cari kasut. Tup tup, dalam keramaian orang yang membanjiri pusat membeli belah itu [apa punya ayat daaa...] terjumpa satu kasut Vinci di kedai Vinci yang bewarna fuschia! Dengan style yang hampir serupa dengan kasut dalam post yang telah dirujuk tadi!

But alas. It was not made for me. Although it was a size 6, bila saya pakai ok, bila jalan, die asyik terkeluar daripada tumit. I asked the salesgirl for a size 5... tapi seperti yang sedia maklum, biasela. Takde size. XD Dengan hiba saya melangkah keluar.

Jadi pencarian sepatu masih jua diteruskan. Nak buat macam mana. Takde rezeki. Mungkin Allah nak beri yang lebih baik. ^^ mungkin nak di'terjumpa'kan dengan kasut sebegini?

from www.stylehive.com



Cik Atun: Cuma tinggal 60 hari lagi sehingga tarikh itu... tak bersedianya!

No comments:

Do jot down your opinion! ^^

Feel free to use any information or images you found in this blog but do credit properly! Thank you. Powered by Blogger.