Not So Expressive Lately...

December 21, 2010
Akhirnya setelah cuti, kursus, cuti lagi, kerja pulak, kena pegi kursus lagi, cuti balik, kerja dan cuti…. Pn Atun kembali ke pejabat dengan semangat yang agak mendatar. Kerana apa? Kerana hari bekerja menandakan hari untuk berjauhan dengan En. Q. T_T

But putting that aside, life goes on. Right? Bukanlah mahu melupakan En. Q, tetapi sekadar tidak mahu menurut perasaan. Malas berjiwang sorang-sorang. Nanti sendiri syahdu dalam pejabat tak ke naya…

Tanggal 12hb Disember, Alhamdulillah, kenduri di sebelah En. Q selesai juga. Ramai kawan-kawan dating, dari yang kenal daripada tingkatan satu sampaila yang kenal di universiti, di tempat kerja sekarang. Hadiah yang diberi tak kurang hebatnya. Many thanks, my friends.

Nak recap balik majlis kami pun… kerana penyakit M sudah menyerang… tengoklah. Bila – bila. Haha~ Kalau ada yang bertanya saya akan jawab, insyaallah. Tapi majlis saya tidaklah se-gah majlis bloggers yang lain, jauh skali glamour macam sang artis.

But one of the highlights that I loved most was this…


Thank you Along, for lending me your beloved car. ^^ I felt like a princess that day.



Cik Atun: Done by yours truly. Cantik kan? Kan? HAHAHHA~

2 comments:

  1. cantik...
    sebijik V kena hias time cousin kawin =)

    ReplyDelete
  2. hiasan main hentam buat. Turn out good, so.. haha~ kat Ipoh pun recycle balik je deco ni.

    ReplyDelete

Do jot down your opinion! ^^

Feel free to use any information or images you found in this blog but do credit properly! Thank you. Powered by Blogger.